שגית וטל - שיווק דפוק
כן, זה אולי דפוק שאנחנו נותנים עדות על עצמנו אבל היי... דפוקים.
עכשיו ברצינות - הסרטון השיווקי הזה שעשינו לעצמנו מייצר עבורנו לידים איכותיים ורלוונטיים בכל פעם שאנחנו "מדליקים" אותו.
אבל חשוב לא פחות, הוא מגדיל את החשיפה שלנו בכל יום שעובר ומצליח לבדל אותנו בתוך הים האינסופי של נותני שירותים.
את הסרטון יצרנו ב2019 ומאז הוא ממשיך לייצג אותנו בכבוד :)
- - - - - - - - - -
אלה שלומקוביץ - מעצבת יוקרה חינוכית
אלה היא בעלת 2 תארים בחינוך ובעברה שלל תפקידים בעולם החינוכי.
כבר 25 שנה שהיא מעצבת יוקרה חינוכית, מדריכה הורים, כותבת תוכניות בארגונים גדולים ועוד -
נשמע רציני לא? בהחלט.
אבל... אלה מאמינה שהורות וחינוך צריך, אפשר וכדאי לעשות בכיף.
העולם המשתנה מצריך מאיתנו ללמוד הורות מסוג אחר ולקבל את הכלים המתאימים.
בסרטון אפשר לראות את אלה כמו שהיא - מקצועית ומגניבה.
ילד הוא לא אוטו
חופשה בצפון
מבצע הורות
אלה מביכה אותנו:
שגית וטל האלופים!
אין, זאת הייתה אהבה ממבט ראשון או משיחת הטלפון הראשונה.
עזבו את היכולת לדייק את מי שאני ומה שאני מביאה לדקה אחת בדיוק,
תשאירו בצד את היכולת להבין כמה אני פסיכית ולכתוב תסריט שמבוסס עליי,
בלי לפחד שזה לא יעבוד או לא ילך (ותכל'ס- עוד לא לפני שנפגשנו!)
ותתעלמו רגע מזה שיצרתם סרטון עם קופי מבריק, צילום סופר משובח, סאונד מעולה ועריכה גאונית.
מה שבאמת באמת עשה לי את זה בעבודה איתכם, זה שמעבר לכיף שבעשייה המשותפת, יצרתם עבורי מסנן שיווקי שמביא אליי את הקהל הכי מדוייק לי. הקהל שמבין את מה שאני מאמינה בו ויודע שהומור, מקצוענות וניסיון הכי הולכים ביחד.
אז תודה לכם, ואני בטוחה שזאת תחילתה של ידידות מופלאה ❤❤❤
- - - - - - - - -
ישראל שירן - מנכ"ל מיצוינות בחינוך
ישראל שירן הוא איש חינוך, הבעלים והמנכ"ל של 'מיצוינות בחינוך' וממציא "המחברת הגאונית".
לישראל סדנאות שונות לאנשי חינוך ותלמידים אשר מספקות כלים יצירתיים לתקשורת מקרבת
והסרטון מבוסס על האופן והסגנון בו הוא מעביר את הסדנאות...
בקיצור, מבוסס על ישראל.
מיצוינות בחינוך
המחברת הגאונית
סרטון הדרכה על שימוש במחברת הגאונית
ישראל מביך אותנו:
שיווק דפוק היקרים,
בחרתי בכם להפקת סרטון דפוק למיזם החינוכי שלי.
כבר עשיתי זאת בעבר עם אנשי מקצוע אחרים ותמיד התהליך היה מתיש והתוצאה בינונית.
אתכם זה היה אחרת מהרגע הראשון אפילו מהשיחה הראשונה.
האנרגיות, הפתיחות להקשיב והמחוייבות להשמיע את דעתכם המקצועית.
זמן זה זמן.
משימה זה משימה.
התחייבות זאת התחייבות
ומעל לכל מקצוענות!
מבחינתי נדרשתי למינימום התערבות ומקסימום מעורבות מה שאיפשר לי להתמקד בדברים הנכונים מבחינתי
וכל השאר ביצעתם מדויק ומקצועי.
הסרטון הדפוק שלכם (בעצם שלנו🙃) עדיין קוצר שבחים בכל פרמטר.
מאמין שנמשיך לעבוד יחדיו על המיזם הבא (המחברת הגאונית) וממליץ לכל בעל מיזם/עסק/רעיון להיפגש ולעבוד אתכם..
שלכם,
ישראל שירן
מנכ"ל מיצוינות בחינוך
- - - - - - - - -
אפרת לקט - אמא מאמנת
אפרת לקט היא מפתחת הגישה ומחברת הספר 'אמא מאמנת'.
ב-15 שנים האחרונות היא ליוותה אלפי אמהות ומשפחות פרונטאלית ובתוכניות אונליין ויצרה את מועדון אמא מאמנת אליו ניתן להירשם כדי ללמוד, לקבל כלים ולהתאמן על הורות מאמנת
(שזאת ההורות אגב).
כחלק מאסטרטגיה רחבה יצרנו עבורה מספר סרטונים שמעבירים את המסרים שלה באופן הומוריסטי.
יש אודיו במועדון
אפרת לקט מאחורייך
מה אתה צריך?
אפרת ואסף מביכים אותנו:
אתם בכלל לא דפוקים
יה דפוקים!!!
טל, שגית
או נוני וסאני
אתם כן מצחיקים
וכן חדי אבחנה לניואנסים
(זה מה שעושה אתכם מצחיקים)
אבל אנחנו רוצים לספר למי שלא מכיר איך זה לעבוד אתכם, דווקא את הצד השני.
אתם שני אנשים פאקינג רציניים
אתם יסודיים ויורדים לפרטים הקטנים
אתם מתוכננים ולכן מאפשרים לנו להיות מתוכננים בהתאמה,
אתם יוזמים ונוקטים בפעולות ולא רק מגיבים או מבצעים בקשות שלנו כלקוח
ואולי הדרך הטובה ביותר לתאר אתכם
שזה פשוט שיש לנו שותפים
לדרך, לרעיון, לרצון להשפיע ולהצליח
אבל שותפים כאלה שכיף שהם מגיעים לפגישה, הם תמיד מביאים איתם אור גדול
וקובניה… אז בכלל.
טל. שגית אהובים שלנו
תכלס לא בא לי לתת המלצה כדי שתישארו רק שלנו לנצח נצחים
אבל אין ברירה
את הטוב הזה שלכם
חייבים להפיץ.
אוהבים מאוד
הלקטים
הערת מחבר: ממש לא תמיד מביאים קובנייה.
- - - - - - - -
עמותת אלווין ישראל - שילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה
עמותת אלווין ישראל רוצה להעלות את המודעות לשילוב בעלי מוגבלויות בחברה, אבל לא באופן השגרתי.
במקום להסביר שהם יכולים להשתלב רצינו להראות את זה, אז נתנו לכמה מהם לשחק ולהציג בסרטונים - והם השתלבו יופי.
דיור מוגן
ב- 48 שעות הראשונות הסרטון קיבל מעל 40 אלף צפיות ומעל 500 שיתופים ולא פחות חשוב -
עמותת אלווין ישראל מצליחה לשדר מסר חזק באופן שכנראה לא היינו מצפים מעמותה כזאת,
וזה מה שעושה אותם שונים בנוף.
אה ... וערוץ 12 ו-13 בחרו לשדר את הסרטון הזה במסגרת זמני שידור כשירות לקהילה.
הסרטון שודר גם בסניפי ארומה ישראל.
יום המודעות לבעלי מוגבלות - נקודת מבט של אמא
מעסיק פותח
ירון מביך אותנו:
"חיפשנו לעשות סרטון מדליק, קצר וקולע והתחלנו לשוטט בגוגל ולחפש...
נתקלנו בין שלל האתרים ב"שיווק דפוק" ופשוט נפלנו מהרצפה ואמרנו לעצמנו שאנחנו חייבים להתקדם איתם.
מאז כבר עשינו 2 סרטונים שכל אחד מהם יצא אליפות!
הספונטניות, הצחוקים, הרגישות והמקצועיות של הזוג המדהים הזה היא מדהימה! בקיצור ממליץ בחום!"
ירון סמימי, אלווין ישראל
- - - - - - -
הילה אגוז - SPIC TATTOOS
הסלוגן של הילה הוא 'קעקוע של סיפור', היא יושבת עם הלקוחות שלה,
מקשיבה לסיפור של הקעקוע שלהם ויוצרת להם אותו.
לפעמים זה מרגיש כמו סוג של טיפול.
הילה מביכה אותנו:
שגית וטל היקרים והדפוקים!
פניתי אליכם בגלל שראיתי שאתם יכולים לספק לי את מה שהיה חסר לי בהגשה של עצמי כעסק עצמאי.
חיפשתי את ההומור הציני, התסריט הקליל והמסר הברור שעובר אצלכם בכל סרטון.
אחרי שקבענו, התהליך היה קל ונגיש ההתכתבות בינינו והסגירה של כל הפרטים הקטנים הייתה מצויינת ומדוייקת לי
(ואני יכולה לומר בקלות שאני מגיעה עם רף גבוה של ציפיות).
התסריט היה לרוחי, יום הצילומים היה מעל המצופה כולל הגעה בזמן וכמה שצריך כדי שהסרטון יראה מצויין ולשביעות רצוני.
תודה לכם על הכל ואין ספק שאמליץ הלאה לכל מי שחפץ בהומור דפוק!
הילה אגוז
- - - - - - -
דר' אלכס אברבוך - רופא שיניים
מה הקטע?
ד"ר אלכס הוא רופא שיניים ויש לו מסר שהוא חוזר עליו כל הזמן - לא לפחד מרופא שיניים.
כי מה לעשות של-1 מ-5 אנשים הפחד מרופא שיניים עומד שם בשורה עם פחד מחיות טרף או עינויים בסגנון ימי הביניים.
אז הפקנו לו סרטון שמעביר את הסרט שעובר לאנשים בראש בעוד הם יושבים בכסא הרופא כדי להבליט את המסר של אלכס כרופא שיש לו מענה בדיוק ל"פחדנים" שביננו.
- - - - - - -
מירבי ענבר - מטפלת זוגית
מירבי ענבר היא מטפלת זוגית שונה, עם אנרגיות גבוהות, עם גישה פרקטית ומזוודת כלים שמייצרים
שינוי חיובי בזוגיות תוך 10 שבועות.
היא שומעת מהמטופלים שלה כמה עוזרת להם הגישה הקלילה שלה לצד תוכנית פרקטית וליווי צמוד.
אז יצרנו עבורה סרטון המשקף באופן הומוריסטי כמה דוגמאות של ויכוחים בין בני זוג המתבסס על
ניסיונה ועל ההיכרות שלה עם "תסמונות" קבועות שמפריעות ליחסים תקינים בין בני זוג, וצחקנו על זה.
מירבי מביכה אותנו:
אמממאלה אתם מדהימים!!!!!
תוך שבוע מיום פרסום הסרטון שעשיתם לי היתה קפיצה בטלפונים לקליניקה ולא רק זאת, משהו שבכלל לא תכננתי - הזמנת הרצאות בנושא קומדיה של טעויות בזוגיות.
שוק!!!!!
טל ושגית,
אני מאוהבת בכם קשות!
גיליתי צוות הורס, חם אוהב אכפתי מקצועי ומצחיקקקקקק
אתם עובדים מהלב והנשמה
אתם סובלניים אכפתיים קשובים יצירתיים מדויקים בקיצור,
אתם ממש יודעים מה שאתם עושים.
אני לא מתכוונת לעזוב אתכם כי גיליתי צוות אוצר שיכול לסייע לי בכל כך הרבה דברים.
אני מרגישה שאתם משפחה!
תותחים!!!!!
ממליצה בחום לכל מי שרוצה להישאר אותנטי מיוחד בעסק שלו
ממליצה לכל מי שרוצה לקבל טלפון מלקוחות שכבר משוחררים ומחוברים אליכם כי ראו את הסרטון "הדפוק"....
ממליצה לכל מי שרוצה שהעסק שלו יבלוט מכל כולם כי זה עובד!!!!
שיווק דפוק
אתם צוות גאוני
- - - - - -
מרפאת שיניים ד"ר אייל אבי
ד"ר אייל אבי הוא רופא שיניים עם ניסיון של 30 שנה בעל מרפאה עם מומחים לטיפולי שיניים,
הוא פנה אלינו כדי ליצור סרטון שיווקי שיבדיל אותו מהמתחרים שלו.
יכולנו להדגיש את הטכנולוגיה החדשנית, את הטיפול המסור והשירות האדיב אבל במקום זה הדגשנו את הייחוד של המרפאה שלו.
מהרגע שנכנסים אל המרפאה יש תחושה של ספא.
המקום גדול ואסתטי, יש שם ריח מעולה (לא כמו של מרפאות שיניים :-) מה שהופך את שלב ההמתנה לנעים.
בתוך חדר הטיפולים מושמע פלייליסט לבחירת המטופלים.
אז בחרנו ליצור סרטון שמתחיל בתחושה כי מדובר בספא עד הרגע בו "נחשפת" העובדה כי זוהי מרפאת שיניים,
ורגע החשיפה הוא קליל, בהומור ובאנרגיה חיובית.
את היכולות המקצועיות של ד"ר אייל ושאר הרופאים יוכיחו תעודות,ניסיון של שנים והרבה לקוחות מרוצים -
אבל אלה לא יעשו את העבודה של הגדלת החשיפה, הבלטת המותג (ד"ר אייל) ויצירת חיבור עם הצופה.
כמובן שהסרטון הזה מוביל את הצופה לאתר המפרסם המלא מידע, סרטוני הסבר ותוכן מקצועי.
רק שעכשיו, כשמגיעים אל האתר מהסרטון מגיעים אליו כבר עם קצת יותר קירבה ותחושת נוחות.
אינסה - מנהלת המרפאה
ממליצה בחום 🔥
על "שיווק דפוק" 🙈
לכל מי שרוצה להיות שונה ומחפש רעיונות יצירתיים, מצחיקים ומיוחדים לסרטונים של העסק שלהם.
וגם למי שחשוב להעביר יום צילומים באווירה הכי "דפוקה" שרק חלמתם..
באהבה רבה , משוחדת ❤❤❤❤❤
- - - - -
חן ורותם הן יועצות שינה. הן מלמדות את ההורים להקשיב לתינוק,
כך שיצליחו לזהות מה צריך התינוק כדי להרדם.
תינוק לא ישן הוא הורה לא ישן וזה קשה ומתסכל, אז יש להן פתרון ע"פ שיטה שהוכחה עם המון הורים , מהניסיון שלהן הקושי המרכזי של ההורים היא יישום לאורך זמן של השיטה.
מתוך הדברים האלה גזרנו 2 מסרים:
1. "זה לא ספריי וגמרנו" - יש כאן שיטה עובדת ומוכחת אבל היא דורשת סבלנות ויישום,
טוב וזה לא שיש ספריי קסמים שעוזר לעשות את זה ברגע.
2. "אתם תקשיבו - הם ירדמו" - זהו מסר בעל דו משמעות, השיטה מבוססת על היכולת של ההורה להקשיב לתינוק ולזהות את הצורך שלו וע"י כך לעזור לו להרדם יותר בקלות ובנוסף חן ורותם הן מקצועיות ובעלות ניסיון, תקשיבו להן, זה יעזור לכם להרדים את התינוק שלכם.
חן ורותם מביכות אותנו:
ממליצות בחום על שיווק דפוק להפקת סרטון שיווקי לעסק!
הגענו אל שגית וטל עם בקשות מטורפות ואינסוף מסרים שרצינו להעביר,
והם, עם כישרון ייחודי ויוצא דופן ומלאים בחוש הומור יצירתי,
ידעו לקחת את כל מה שהבאנו, לסגנן, להתאים, לדייק, והתוצאה- מדהימה!
הלקוחות התחילו להגיע כבר עם ההקרנה הראשונה של הסרטון ברשת
והתגובות - מדהימות!
תודה אהובים על השירות, המקצועיות והצחוקים הבלתי נגמרים :-)
- - - - -
ארפיטנס - נפש בריאה בגוף בריא
שגיא ארפי הוא מאמן כושר שמגיע אל בית הלקוח לאימון.
כמובן שהוא לא לבד בתחום (הלוואי עליו) וכמובן שהוא לא היחיד שמפרסם את שירותיו.
בואו נצא מנקודת הנחה שברגע שהשתמשתם בשירותיו לראשונה לא תרצו להחליף, עכשיו רק נשאר לכם לשכור את שירותיו.
כדי לשכור את שירותיו אתם צריכים להכיר אותו - להיחשף אליו.
הסרטון שיצרנו לשגיא מעביר את הערך שיש לאימונים ביתיים אבל עשינו אותו באופן 'דפוק' - אחרי שתראו את הסרטון של שגיא אולי תרצו להזמין אותו ואולי לא, אבל כנראה שתזכרו אותו.
זהו סרטון הומוריסטי ו"מוגזם" שבסופו תחושת ההיכרות של הצופה עם שגיא תהיה גדולה יותר ותעביר את הסגנון ההומוריסטי והמגניב של שגיא ארפי והוא יהיה "ההוא מהסרטון ההוא :-)" ובתוך כך גם ניתנת במה לסגנון האימון עם שגיא.
- - - - - -
קבוצת הכדורגל הפועל מרמורק
הפועל מרמורק רצתה ליצור סרטון מגניב, שונה ו'דפוק' (כן הם השתמשו במילה 'דפוק').
על קצה המזלג, הפועל מרמורק היא קבוצת כדורגל של שכונה קטנה ומטריפה עם אנשים שמחים ואוהבים.
הסלוגן שיצרנו עבור הסרטון הזה הוא 'שכונה שאוהבת לעודד' ועל בסיס הסלוגן הזה נכתב התסריט.
כי עם כל הכבוד לקבוצה, ויש הרבה, הקסם של הקבוצה אובד בלי השכונה והאנשים שלה.
זהו סרטון קצבי, מלא דמויות שמראה עד כמה אנשי השכונה אוהבים לעודד, עד כדי כך שלא באמת צריך משחק כדורגל
כדי לגרום להם להתלהב ולהתחיל בעידוד.
- - - - -
דרך לב הכלב - כשאימון ותקשורת נפגשים
קרין מלמדת את הבעלים של הכלב להבין את הכלב
ואת הדרכים הנכונות לתקשר איתו.
היא יודעת שזאת הדרך לקבל תוצאות טובות.
מה שהיא בעצ אומרת זה - אתה רוצה לאלף את הכלב שלך?
אתה זה שצריך להיות מאולף!
ולכן קרין 'מאלפת' את בעל הכלב ומלמדת אותו לדבר איתו.
.
צפו בנוני מקריב גופו לסרטון,
בהרצל הכלב נותן הופעה של שחקן ראשי (מאולף או לא?)
ובקרין הקולית!
כן כן, ככה היא עובדת.
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר